vineri, 6 ianuarie 2012

Un prieten nou...


Astazi mi-am facut un prieten nou... numele lui este Bobby, este luat de la adapostul local.
La inceput ii era frica de mine, ma provoca la joaca, dar cand mergeam la el se ascundea repede langa mamica lui... i-a luat ceva timp sa isi dea seama ca eu vreau doar sa ma joc cu el, ca nu ii fac rau.
M-am jucat cu el 3 ore... m-a obosit foarte tare, mai ales ca se tot ascundea de mine, se baga pe sub picioarele mele si fugea, iar eu nu reuseam sa il urmaresc mereu pe unde se ascundea:))
De la atata joaca a inceput sa ma doara labuta, am venit spre casa schiopatand, abia asteptam sa ma pun in pat sa ma odihnesc...
Bobby avea jucarii foarte frumoase, as fi vrut sa ma joc si eu cu ele, sa ii arat la pitic cum trebuie sa te joci cu plusurile, dar nu m-a lasat mami sa le rup :(


Mi-a placut acasa la Bobby, m-am distrat cu el, abia astept sa ne mai intalnim, sa il invat cateva prostioare:))












4 comentarii:

  1. Multumim ca ati venit, a fost super!!! va mai asteptam cu drag, pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Daisy este un dulceata de catelusa...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt atata de dulce, ca nu mai scapi de mine pana nu te pupacesc bine, bine

      Ștergere