marți, 24 ianuarie 2012

Dusul...

Nu imi place vremea urata, cand este noroi afara... adica este distractiv sa alergi, sa te joci, sa sapi... dar dupa aceea cand intru in casa trebuie sa intru la dus  ca sa curete mami noroiul de pe mine, iar mie nu imi place sa fac dus... mi se face frig, iar dupa aceea dureaza foarte mult sa mi se usuce blanita. Problema este ca faza asta se repeta de fiecare data cand ies afara... mereu trebuie sa ma spele pe burtica si pe labute...
Dar asta nu este nimic, o data pe luna trebuie sa fac baie cu sampon... nu inteleg de ce, dar mami spune ca trebuie, ca sa am blanita curata si sa miros frumos. Mie nu imi place, este prea frig, tremur toata cat ma sapuneste, iar apoi este prea cald , iar daca deschide usa de la dus eu ies si ud toata baia, asa ca trebuie sa stau acolo cumintica pana ma termina de spalat, iar dupa aceea trebuie sa astept sa ma stearga cu prosopul, ca sa nu ma scutur cand ies si sa trebuiasca sa spele toata baia.


Dupa ce ies de la baie incep sa alerg prin camera, sa ma trantesc pe covor, ca sa ma usuc, ca imi este frig. Ca sa nu deranjam vecinii, mami ma acopera cu un halat de baie ca sa stau linistita intr-un loc si eu ma pun la somn,  iar dimineata cand ma trezesc am blanita uscata si stralucitoare.

2 comentarii: