luni, 12 decembrie 2011

Ca orice puiut, am facut si eu cateva boacane

 Am mai crescut putin, aveam tot mai multa energie, nu ascultam nimic din ce mi se spunea. Cum prindeam un creion, un pix, cum le rodeam, la fel faceam cu papucii, sau ce mai gaseam prin casa.
  Ma dureau dintisorii, iar daca rodeam ma mai lasa durerea.
Intr-o zi, mami si tati au coborat la magazin, iar eu am ramas singura in casa.Am mers la bucatarie si am inceput sa ma joc cu perdeaua, pana am facut o gaurica. Am mai tras putin de ea, iar gaura se facea tot mai mare... am vrut sa trec prin ea, dar m-am intepenit. Pentru ca nu mai puteam sa ma dau jos am inceput sa ma leagan... era foarte distractiv, asta pana au venit mami si tati acasa...
Cand eram obosita si trebuia sa dorm ma ascundeam in locuri stramte, unde ma simteam in siguranta... ma bagam dupa pat, sub calorifer, sub mobila... o data am gasit deschis dulapul lui mami si m-am bagat acolo sa dorm... imi place sa stau pe haine, si am facut pisu cand dormeam, a trebuit sa spele mami toate hainele de pe raft :))



2 comentarii:

  1. Cutul nebunatic! Esti o scumpa, si poti sa uzi si canapeaua! Mama nu se supara... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am udat-o de nenumarate ori... dar mami m-a iertat mereu, stia ca nu o fac cu intentie... acuma stau cumintica in casa cat e ea la munca si nu mai fac prostioare :)

      Ștergere