duminică, 8 ianuarie 2012

Sunt o DIVA :)


 De mica mi-a placut sa fac poze. Cum indreptai aparatul spre mine ma asezam in diverse pozitii, ca sa mi se faca poze. Cred ca mi se trage de la mama, care era mereu cu aparatul dupa ea, sa ma prinda in diverse ipostaze, ca sa aiba multe amintiri cu mine.
 Cand merg la plimbare si se uita oamenii dupa mine sunt foarte mandra... toata lumea spune ca sunt frumoasa, ca am ceva aparte :) iar mami ma face sa ma simt speciala.Mereu am o esarfa rosie la gat, cu care ies in evidenta, iar mie imi place sa fiu in centrul atentiei...





10 comentarii:

  1. Nu mai este alt caine ca tine!! Esti speciala si de aceea te iubeste toata lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dabuleanu Ana Maria Corina8 ianuarie 2012 la 20:08

    este fotogenica

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti un catel minunat si fericit. imi doresc sa fie toti catelusii asa iubiti ca si tine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca sunt prea iubita... seara cand vine mami de la munca ma sufoca cu pupici, spune ca i-a fost dor de mine, si mereu am multe jucarii ca sa nu ma plictisesc

      Ștergere
  4. intradevar Daisy este o minunatie de caine.imi este dor de ea nu am vazuto de mult.o pup si sper sa ne vedem in curand Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa Ioana ca incepi imediat munca si o sa vin la tine sa te pupacesc

      Ștergere