marți, 24 ianuarie 2012

A bad day...


Ieri a fost o zi ingrozitoare pentru mine. De dimineata a fost ca de obicei, am iesit afara, m-am jucat, dar dupa aceea au fost mami si tati la cumparaturi si mi-au luat botnita de dresaj. Eu urasc botnita... nu imi place sa am nimica pe bot... in plus cu asta nu mai pot trage de lesa, trebuie sa merg frumos la pas.
Dupa aceea m-au dus la cabinetul veterinar ca sa imi taie unghiile... mie nu imi place sa mi se taie unghiile, mereu ma cert cu ei cand vad foarfeca, ultima oara cand mi le-au taiat a fost dupa ce m-au operat, deoarece eram anesteziata si nu puteam riposta. S-au chinuit foarte mult cu mine, urlam cat puteam de tare, nu suport ideea sa se atinga cineva de unghiile mele... m-am zbatut foarte mult, dar intr-un final au reusit sa mi le taie. Sper sa nu trebuiasca sa mai merg pe acolo prea curand... adica merg destul de des ca sa imi cumpar medicamente, dar nu suport sa imi taie unghiile.
Spre seara, i s-a nazarit la mama ca blanuta mea este cam murdara si m-a bagat in baie sa ma spele...
Sper sa nu se mai repete, sa mai trebuiasca sa trec prin atatea intr-o singura zi...e prea mult pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu