joi, 2 februarie 2012

Plictis...

Plictiseala mare...am dormit toata ziua, is satula de atata somn. Am fost la amiaza cu mami la cumparaturi, am stat vreo 15- 20 minute si am inghetat de frig. Tot saream pe mami sa ma ia in brate, deoarece imi erau inghetate labutele, eram nervoasa, mami a cumparat covrigi si miroseau atata de bine, dar i-a pus in punga, ii erau inghetate mainile si vroia sa le tina in buzunar sa se mai incalzeasca putin. Am mers repede spre casa, mami mi-a spalat labutele cu apa calduta si m-am pus in pat sub patura ca sa ma incalzesc si am dormit cateva ore. Am mai iesit afara la un pisu scurt... e foarte frig, am intrat repede in casa. De plictiseala am furat o manusa si i-am rupt degetele, apoi mergeam la mami si o provocam sa se joace cu mine... dar ea are de invatat... maine are un examen greu, nu poate sa se joace cu mine, asa ca m-am pus langa ea si am adormit din nou.
 Ce bine e de mine,  stau in casa la caldura, spre deosebire de cateii de pe strada care tremura de frig... si sunt si atatia oameni care dorm afara pe frigul acesta. Saracii de ei, nu stiu cum rezista sa doarma la temperaturi atata de mici...

2 comentarii:

  1. chiar ca sweety..e o dulceata! Am si eu un rotweller de 1 an, care e un adevarat gentleman si o corcitura de ciobanesc mioritic, fetita, care e dulce-dulce-dulce si nazdravana ca Disy a ta. Amandoi imi aduc zambetul pe buze de fiecare data

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca Daisy face cat amandoi la un loc... o nazdravana peste masura de cele mai multe ori, dar si o adevarata lady cand vrea sa fie in centrul atentiei si sa i se faca poze:)

      Ștergere