marți, 21 februarie 2012

Baietel jucaus si frumusel spre adoptie

Cand ma intorceam de la plimbare, m-am intalnt cu un catelus micut in statia de langa Iulius Mall. Am facut cunostiinta cu el si am mers mai departe, dar  el s-a tinut dupa mine ca o umbra, am trecut strada de cateva ori, pana sa il observ ca se tinea dupa noi, iar el ne urma de parca ne cunostea de o viata, nu s-a indepartat de noi nici o clipa. Ne-a urmarit pana la bloc, am urcat in casa, sperand ca o sa plece in treaba lui, ne-au mai condus si alti catei pana la bloc, dupa care si-au vazut de drum, dar el a stat in fata scarii, nu a vrut sa plece.Dupa vreo 30 min s-a uitat mami pe geam, iar el era tot acolo, niste vecini i-au dat ceva de mancare, ni s-a facut mila de el, iar mami a coborat si l-a luat in casa. L-a spalat bine cu mult sampon, apoi i-a dat sa manance, dar el nu s-a atins de mancare pana nu am mancat eu prima oara.
Recunosc ca eram geloasa pe el... orice miscare facea, il latram, daca indraznea sa se apropie de patul meu il maraiam, asa ca mami a fost nevoita sa il duca la o prietena... Daca nu il lua Adela ar fi trebuit sa ii faca un adapost in spatele blocului, pentru ca in casa nu il acceptam.

Deci cautam un foster pentru baietel sau o familie care sa il adopte, dar in caz ca apar proprietarii lui sa fie inapoiat acestora.



Un comentariu: