vineri, 28 decembrie 2012

Primul meu iubit :)

 In ajunul Craciunului am fost cu colinda la o prietena de-a mamei, care are si ea un catel. Deoarece nu l-am mai vazut pana atunci, mami i-a cumparat o jucarioara si cateva chestii de ros, ca sa ne primeasca la el in casa. Cand am intrat pe usa m-a marait, m-am panicat ca o sa ma muste, dar pana la urma ne-am imprietenit si ne-am inteles foarte bine. Ne-am jucat impreuna pana noaptea tarziu, iar dimineata cand ne-am trezit am luat-o de la capat. Mi-a placut foarte mult acasa la el, iar in spatele blocului este un deal mare, latram intr-un loc si fugeam repede in cealalta parte a dealului sa prind ecoul. :)
M-am suparat cand a venit tati  dupa noi, nu am vrut sa urc in masina, nu am vrut sa plec de acolo, m-am distrat de minune.
 Dupa aceea atat de suparati am fost, incat nu am mancat nimic nici eu nici Nils 2 zile. Mami spune ca am sa il vad de revelion, va sta 2 zile la noi. Astept cu nerabdare ziua de luni, sa vina Nils la mine si sa ne jucam iarasi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu