duminică, 11 decembrie 2011

Ce mananca puiutul de catel

Multi oameni nu se gandesc inainte sa adopte un catel sau chiar sa il cumpere la nevoile acestuia.
Mami a primit un laptic special pentru mine sa cresc mare si frumoasa, care il amesteca cu bobite. La inceput imi placea, dar dupa cateva zile m-am saturat de el... mancarea lor mirosea mai bine, voiam sa gust si eu din ea, plangeam langa masa sa imi dea si mie, dar nu au vrut :( au spus ca lapticul meu e mai bun si dupa ce o sa cresc mare o sa primesc si eu ce papa ei... si asa a si fost, acuma primesc si eu mancare de la masa si e muuult mai buna decat bobitele mele, pe care le mananc doar cat sunt ei plecati, sau noaptea pe ascuns. Dar eu in fiecare dimineata iau micul dejun cu mami: laptic cu cereale, ou fiert sau iaurt. :)

2 comentarii:

  1. Orijen! Va sugerez sa incercati granulele Orijen (in functie de varsta)! Nu sunt eu distribuitor sau ceva in genul asta, ci pur si simplu am fost extaziat de efectul lor asupra menajeriei mele: de la pisici la catei si corbii din proximitate, toate au inflorit spectaculos dupa cateva zile de Orijen. Aveti insa grija la inceput, sa nu va infruptati necontrolat, intrucat sunt foarte dense dpdv nutritiv (pana la 46% proteina!) si pot provoca tulburari intenstinale (mai ales ca aveti tendinta sa mancati, sa mancati si sa nu va mai opriti) !

    RăspundețiȘtergere